sobota, 7 maja 2016

Przed wyjazdem

Czas leci jak szalony, aż trudno mi uwierzyć, że już w środę wyjeżdżam na szkolenie!
Z tego tytułu mam trochę na głowie, i dziś miałam ostatni dzwonek, żeby zrobić ciuchowe zakupy.
Potrzebowałam stroju kąpielowego i granatowych spodenek które będą mi służyć jako strój służbowy wraz z koszulką z logiem firmy.  Koszulek w mojej szafie nigdy za wiele, a reszta spodni również się przyda na wieczorne posiłki:)
Powoli muszę zacząć się pakować. Na szczęście to tylko 7 dni. Spakować się na całe trzy miesiące...To dopiero będzie wyzwanie!




 


8 komentarzy:

  1. Podoba mi się strój :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super,pakowanie się to nie lada wyzwanie, a gdzie sie wybierasz ?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny strój ! :) Pozdrawiam serdecznie :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak sprawdza Ci się ta odżywka z Isany?
    Według mnie ma tak nieprzyjemny zapach, że korzystanie z niej jest bardzo uciążliwe.
    Miłego wyjazdu buziaki.
    (obserwuje)
    MÓJ BLOG > klik ¦

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.