czwartek, 28 kwietnia 2016

Vlog: Test- hybryda termoaktywna!

Hej! Przychodzę dziś do was z recenzją hybrydowego lakieru do paznokci, który przybył do mnie prosto z chin! :)
30 marca zamówiłam dwa lakiery (link) termoaktywne czyli takie których kolor zmienia się pod wpływem temperatury.  Jeden zmieniający się z żółtego na czerwony, a drugi z brązowego na czarny.  Dotarły do mnie po prawie miesiącu bo 27 kwietnia. Za jeden zapłaciłam prawie 7 zł, udało mi się wtedy trafić na promocję, i dolar był dużo tańszy niż obecnie ;)
Na filmiku i zdjęciach możecie zobaczyć efekty.






3 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.