piątek, 2 marca 2012

Weeeeeekend ! ♥

NARESZCIE WEEKEND ! Taaak. ! . Przyszły tydzień zawalony sprawdzianami. Z Matmy, Niemieckiego, Historii, Fizyki ;<. Coś za wiele nie użyje tego łikendu. Wczoraj byłam na rehabilitacji, później wstąpiłam do Kauflandu i kupiłam takie oto sztuczne truskawki, których skład to  chyba tylko woda + barwnik.

























Wydaje mi się że jak dodaje zdjęcia większe to są lepsze. Oceńcie.
Dolegliwości też po nich był bo zjadłam całe pudełko xD.

Dzisiaj byłam z klasą w kinie na filmie pt. " JUNO" . Opowiadał o ciąży nastolatki. Godny polecenia :).

Potem poszlam do babci, i znów rehabilitacja. 
 Wróciłam do domu, obiad, potem znów Centrum, i łażenie po mieście ;). Tesco i takie tam ;D.
Biegałam w conversach...Które są całe w błocie xD. 

No i siedzę teraz popijając herbatę, słucham muzyki  z tego chomika i próbuję znaleźć tytuł pierwszej piosenki. Zna ktoś może ? < Włącza się automatycznie po właczeniu linku>

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.