sobota, 3 marca 2012

Wygląd.

Sorry za wygląd bloga, ale nie mam jakoś pomysłu, żeby on wyglądał porządnie xP.
No to tak. Dzisiaj byłam z przyjaciółmi na orliku, graliśmy w kosza, o ile moje koślawe chodzenie można tak nazwać Jest ciepłoo *_* . Super ! . Potem poszliśmy do tesco, i jedliśmy darmowe fornetti xP.
Jakoś tak szybko ta sobota minęła.  Gadałam dzisiaj z mamą  i doszłyśmy do wniosku, że skoro nie mogę w internecie nic znaleźć, żadnego aparatu który mi odpowiada to mam dwa miesiące na zastanowienie, i potem jedziemy do sklepu po nowiutką Alfę ;) .  Obecnie siedzę na facebooku, kicham, dycham, zarażam. Napije się zaraz herbatki.

Dobranoc ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.