środa, 29 lutego 2012

Hej haj heloł.

No  i kolejny dzień za nami. Poszłam dzisiaj do szkoły na 9.40 wróciłam o 12.10 . Fajnie tak ; D . Byłam dzisiaj  u Marii w odwiedzinach, i potem na frytkach   : D.  Idzie wiosna. I bardzoooooooooooooo mnie to cieszy. Mega mega mega mega mega mega ; D. Kocham wiosnę - to najpiękniejsza pora roku do robienia zdjęć.  Mam nadzieję że zdąże sobie kupić jakiś porządny aparat zanim to wszystko obudzi się do życia.
Jutro rehabilitacja, chodzę jak kaleka ale mniejsza. W sobotę może uda mi się jakoś koślawo pograć w kosza ;D. Nie mogę się doczekać weekendu ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.