poniedziałek, 5 marca 2012

Paznokcie.

Od kilku notek nie pojawił się żaden komentarz. A szkoda. :< .
Dzisiaj oglądając serial Przepis na życie  widziałam, że jedna z bohaterek, którą bardzo lubię, gdyż inspiruje mnie swoim stylem, miała ślicznie zrobione paznokcie - na jaskrawo różowo i zielono. Postanowiłam poeksperymentować i zrobić tak samo :D . Różowy lakier miałam już na półce, brakowało tylko zieleni. No to poszłam do sklepu po zielony lakier, jednak nei było takiego odcieniu jaki bym chciała, więc wzięłam ten który był.




























Zielony lakier  Vollare - 4 zł. 























Różowy lakier Safari  - 3 zł.
























Efekt końcowy.  Jako że kolor był jasny, to potrzebowałam kilka warstw, w rezultacie czego wyszły nie równe.
Przepraszam za prześwietlone zdjęcia :3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.