poniedziałek, 5 marca 2012

Poniedziałek.

Zaczęła się szkoła. Znów. Byleby do wakacji. Wróciłam właśnie ze szkoły. Był dzisiaj test z niemca, oczywiście co z tego że się uczyłam skoro cała wiedza wyparowała mi na lekcji, w rezultacie nie napsiałam nic.  Powinnam wziąć się za sprzątanie, ale przeczytałam właśnie na facebooku, ze w internecie jest dostępny pierwszy odcinek III sezonu  "Przepisu na życie"  więc idę oglądać. Wy oglądacie może ten serial ? ;)
Po za tym zapraszam na mojego photobloga, oraz do klikania Lubię to  na fanpage'u bloga.  A no i do zadawania pytań na frosmpingu. Linki w gadzetach ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.