poniedziałek, 11 stycznia 2016

Witam w Nowym Roku.

Dzień dobry! Co słychać w nowym roku? Jak tam postanowienia noworoczne?
I przede wszystkim jak udało wam się spędzić sylwestra?
Czekam na wasze odpowiedzi w komentarzach, jestem bardzo ciekawa co u was słychać!
A ja ...Ja nie mogłam się doczekać 2016 roku.
2015 nie należał do najlepszych. Chciałam zostawić jak najszybciej wszystko co złe,  i rozpocząć kolejny dział życia z czystymi kartkami. 
Zostało mi 112 dni do matury. I to jest mój główny cel. 
Czy uda mi się go osiągnąć, zależy tylko ode mnie samej, od mojej motywacji którą jest dostanie się na wymarzone studia i wyprowadzka do Warszawy.

Sylwester spędzony w pracy też może być przyjemny ;)


3 komentarze:

  1. Mój rok zaczął sie wyjątkowo cieżko. Sesja sesja seja ale nie zdjęciowa lecz studencka. Ale co zrobić, trzeba walczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sylwestra zrobiłam u siebie, nigdy więcej.. xD
    Też się nie mogłam doczekać 2016 roku..18-stki, prawo jazdy <3!!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.