sobota, 19 grudnia 2015

I love Warsaw!

Stolice uwielbiałam od zawsze. Przez swoje majowe oraz styczniowe praktyki, zdążyłam w malutkim stopniu poznać jej zakątki i najnormalniej w świecie miałam czas żeby się w  niej zakochać.
Ludzie, żeby odpocząć uciekają, na wieś....Ja żeby wychillować uciekam właśnie do Warszawy.
Nie wiem co ona ma takiego w sobie, że ją uwielbiam. Tam się kończą wszystkie moje problemy i jakoś mi jest dobrze. Tak po prostu. 
Dwa tygodnie temu, wybrałam się tam na weekend, aby trochę odpocząć od życia, i być świadkiem tegorocznego zaświecenia się Krakowskiego Przedmieścia.  :)










6 komentarzy:

  1. Jakim aparatem robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  2. Warszawa jest naprawdę piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są przepiękne! Dobrze że trafiłam na twojego bloga! Na pewno zostanę na dłużej, a tymczasem zapraszam również do siebie :)
    http://mera99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również wolę wyjeżdżać w większe miejsca czy podrózować i zwiedzać a tam zawsze jest tak pięknie na święta ;)
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tak mam jak zostaje w Sk-ce na noc np. u Gosi hahah :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.