piątek, 7 sierpnia 2015

Weekend w Trójmieście


Hejjjjjjj! Praca z dziećmi pochłania mnie tak bardzo, że zaraz po powrocie do domu padam spać, potem gdzieś wyjdę, i w ogóle nie odpalam komputera.
Jak już pisałam jakiś czas temu, trzeci weekend lipca, spędziłam nad morzem. Wcześniej nie mówiłam nic, bo do ostatniej chwili miała to być niespodzianka dla Pauli z okazji wieczoru panieńskiego.
Całe szczęście niespodzianka się udała, bawiłyśmy się bardzo dobrze, i nie powiem, nawet troszkę wypoczęłam.
Najbardziej cieszy mnie fakt, że w niedzielę tam wracam!















2 komentarze:

  1. Ej ja też chce kiedyś taką niespodziankę haha! :D
    Świetnie!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niespodzianka na pewno się udała. Wyglądacie super w tych sukienkach w jednym kolorze :)
    Zdjęcie drugie wymiata !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.