piątek, 13 września 2013

Pechowy piątek ? Wcale nie ;)

Cześć ! 
Znowu mnie nie było przez pewien czas. Pewnie dlatego, że nie chce mi się siedzieć przed kompem i chcę wykorzystać wolny czas do maximum, w inny sposób niż z nosem w laptopie. Mimo, ze mam strasznie dużo pomysłów, to czas nie pozwala mi ich zrealizować.


Klik ;)


W weekend pewnie też mnie nie będzie bo jak co roku w trzeci weekend września odbywa się Święto Kwiatów Owoców i Warzyw. Pisałam o tym  w zeszłym roku  - jak ktoś nie pamięta to odsyłam tutaj. 
Oczywiście serdecznie was zapraszam :)
Życzę miłego weekendu. Być może do zobaczenia ;)


7 komentarzy:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.