czwartek, 11 kwietnia 2013

Zatrzymuję pogodę ! :)

Słońce świeci, a w sumie świeciło, i mimo wiatru, na zewnątrz jest bardzo przyjemnie :)
W szkole spoko, nie obeszło się bez spiny z  katechetką,  od przyszłego roku się wypisuję bo mam już dość xP. Po szkole Mateusz podrzucił mnie do babci, u której wizyta skończyła się na staniu pod drzwiami bo chyba spała i mi nie otworzyła. xD  Muszę się nauczyć na jutrzejszą kartkówkę z francuskiego. Albo przynajmniej przygotować sobie jakieś pomoce naukowe xP

Miłego ! :)


7 komentarzy:

  1. Mateusz to twoj chlopak ? ile ma lat ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej wpadnij do mnie na mój nowy wpis, chce przestrzec Ciebie przed beznadziejnym filmem, naprawdę masakryczny, choć z pozorów i ja bym na niego poszła - ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym nauczyć się francuskiego ;)
    słodkie zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.