środa, 9 maja 2012

Zabieganie.

Jestem strasznie zalatana i ostatnio praktycznie nie ma mnie w domu. Stad ten częsty brak notek.
Ostatnio dużo sie zmieniło i moje życie jest bardzo na duży + . Mama kupiła dzisiaj bilety i 2 sierpnia lecę do Londynu. Ajaja Jaram się xD. Znalazłam tez fajne conversy na Allegro, jedyne takie, dłuższe niż te za kostkę. Strasznie mi się spodobały i  je kupiłam *.*. Nie mogę się doczekać aż mi przyjdą :D . Generalnie, koniec roku sie zbliża, muszę się bardzo bardzo wziąć za naukę i poprawić oceny a przedewszystkim zagrożenia.
Brak mi kurcze motywacji.
No a dzisiaj, oczywiście szkoła, potem spotkałam się z Oskarem poszłam na Rehabilitację, następnie z Rudym do weta  i potem spotkałam sie znów z Oskarem  i z Matim xD.
Jutro koniecznie do Babci muszę jechać bo dawno u niej nie byłam.


Siemka !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.