sobota, 5 maja 2012

Wczoraj

Wczoraj nie poszłam do szkoły bo zawiozłam Rudego do weta. Naszczęscie wszystko poszło jak powinno i maluch wybudził się z narkozy. Nie bardzo chce przyjmoać antybiotyki, więc ctrzeba się z nim siłować, no ale .

Potem spotkałam się  z Pam na mieście i znów poszłyśmy nad zalew . Potem doszła do nas Angelika z aparatem bo ja swojego zapomniałam xDD

Poszłyśmy do Irysa na Pizze i soczek.
Chyba najgorsza Pizza jaką kiedykolwiek jadłam haha :D






Moja twóczość xD



Jak wracałyśmy to były takie sliczne Ptaszki co się kąpały w kałuzy xD




















Wczorajszy outfit :




















Koszulka  - Bazarek w Zakopanym xD
Spodnie - ??
Torebka - Allegro
Trampki - Converse
Bransoletki  - Chińskie centrum, sklepik Jamborowy, i Handmade < Mulina>

A teraz spadam Cisnąć w simsy z Angeliką bo do rana siedzę sama w domu xD

Potem jeszcze coś skrrobnę. Siema !

6 komentarzy:

  1. ładne fotki ;pp
    bransoletki <33
    zostałaś otagowana u mnie na blogu :)
    http://karmel-ciastko-czekolada.blogspot.com/2012/05/tag-d.html
    pozdrawiam ;*:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia :D Masz może ochotę obserwować nawzajem ? :) Jeśli tak to zapraszam : http://pamietnik-kariny.blogspot.com/ :D Jeśli dodasz się do obserwatorów i zostawisz mi link na swój blog na pewno się odwdzięczę ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te bransoletki ;>
    Wbij ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehehe podoba mi się początek ;p

    Zapraszam was do udziału w konkursie :)

    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/2012/05/konkurs-wygraj-przesliczny-naszyjnik-z.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.