piątek, 6 kwietnia 2012

Szara rzeczywistość.

Ktoś kto wał się naszym przyjacielem, ktoś kto był dla nas ponad wszytsko, ktoś kto nagle od nas odszedł. Odsunął się od nas. Strata kogoś takiego boli. Boli bardzo, i chociaż nie dajemy  po sobie tego poznać w głębi duszy nie możemy sobie z tym poradziić.
Ktoś kto opuszcza nas gdy najbardziej go potrzebujemy. Ktoś kto powinien być zawsze, bezwzględu na wszystko.
Czy żyjemy w świecie gdzie nie liczą się wartości ludzi ? To kim są ?  Nie rozumiem . Jak można tak po prostu odejść od kogoś kogo zna się 10 lat, dla kogoś kogo zna się 2 tygodnie, i uważać go za swojego najlepszego przyjaciela ?
Mówi się że prawdziwa przyjaźń przetrwa wszystko, więc co ? Ta nie była prawdziwa, czy po prostu napotkałam fałszywych ludzi  ?
Może jedno i drugie ? 

_____________________________________


Do napisania tej notki skłoniła mnie Carola : *** . I Ta piosenka 
Uważam ze blogi z przesłaniem będą dużo lepsze, niż te o mojej codzienności . Chociaż nie mówię ze skończę ze swoją codziennością, bo przecież to co jest wyżej to to co się u mnie dzieje.

8 komentarzy:

  1. Wiem co czujesz. Jak byłam młodsza spotkało mnie coś podobnego. Ech. Niestety, tak bywa. A co do fan boxu... Może też coś takiego zrobię. Ale na to chyba trzeba założyć konto na fejsie, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  2. nie dawno dokładnie to samo mnie spotkało. ludzie, którym ufałam i uważałam za przyjaciół odsunęli się ode mnie.
    mimo wszystko życzę wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm...Smutna historia, ale cóż zdarza się. Fajny blog. Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Strata boli najbardziej, ale trzeba się z tym pogodzić, najwidoczniej ten ktoś nie jest Ciebie wart:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie tu u cb, i fajny post
    Zapraszam do mnie : http://mygalaxytrip.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś takie to.. znajome? Każdy z nas coś chyba takiego przeżył.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam lubię czytać blogi o codzienności i swoich przeżyciach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.