czwartek, 8 marca 2012

Women's day

Cześć dziewczymy ! Dzisiaj nasze święto :D . Jakie prezenty dostałyście ?   Chłopcy z mojej klasy oczywiście nie wykazali się niczym i nie dostałyśmy od nich nic. Nawet życzeń ! . Za to od taty dostałam śliczną różę.
Generalnie ciepło dzisiaj. Miałam isc na zdjęcia ale w końcu nie poszłam. Rehabilitacja mi bardzo pomaga i mam nadzieję, że nie długo będę mogła już normalnie funkcjonować, jednak to nie zmienia faktu, że przez najbliższe  2 lata zero  sportów, skoków :<.


























Zdjęcie z  serii nuda ;D





























A to generalnie bardzo mi się podoba.  ;)

Także dziewuchy - NAJLEPSZEGO ;)

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.