piątek, 9 marca 2012

Park.

Znów weekend. . Dziś spoko.  Żadna ocena nie wpadła. Pisałam dzisiaj sprawdzian z Angielskiego, i poprawę  z Fizyki. Generalnie na Fizyce był apel, na który my nie poszliśmy a jak się okazało ktoś mnie zgłosił do konkursu Miss szkoły i dostałam wyróżnienie. Nie wiem z jakiej beczki taki pasztet jak ja, ale mniejsza.
Poszłam dzisiaj z Marysią na zdjęcia, potem na orlik do chłopaków ;) . Piątunio zleciał, zaraz wpada Natalia  z Magdą. :D



































Generalnie stwierdzam, że potrzebuję lepszy sprzęt, bo focus nawalił mi w aparacie, nie koniecznie chciało wyostrzyć, i prześwietlał białe punkty,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.