poniedziałek, 27 lutego 2012

Nuda.

Siedzę właśnie, z okładem na kolanie, słucham simplaków i próbuję, upiększyć bloga - tzn zmienic wygląd.  .
Od lekarza wróciłam ok. 15. Wieści nie najlepsze, ale dopiero jutro będę wszystkiego pewna.
Założyłam dziś fanpage na facebooku. Zapraszam do klikania  " Lubię to"

Link.

Pomyślałam sobie, aby notka nie była pusta, dodam wam zdjęcia z 22 Światowego Jamboree Skautowego, czyli po prostu Zlot skautów z całego świata, w którym miałam przyjemność uczestniczyć. Taka okazja zdarza się raz na całe harcerskie życie, a jak pewnie nie wiecie, to przez pewien Okres czasu właśnie byłam harcerką ;).

Zlot odbył się w Szwecji, płynęliśmy tam promem z Gdyni.  Na miejscu było ok. 49 tysięcy Skautów o ile dobrze Pamiętam. Pochodzili oni z różnych Państw - Chiny,  Portugalia, Anglia.  Od innej narodowości dzielił nas zaledwie sznurek ;] .   Duzo by tu opowiadać. Przeżycie niesamowite . Naprawdę. Gotować musieliśmy sobie samy  w Jamborowych dziesiątkach.  . Z Polski było tam chyba 600 harcerzy.






 














;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.