poniedziałek, 27 lutego 2012

New Blogger.

Siemka :D . Dzisiaj nie poszłam do szkoły bo byłam  u ortopedy,  z powodu kolana. Jak się okazało przyjmą mnie dopiero ok.  12.  Tata  przywiózł  mnie do domu nie dawno.  I później znów jedziemy do przychodni.
Próbuję ogarnąć nowego Bloggera, ale zuuuupeeeeeeeeeeeeeełnie mi to nie idzie.
Dzisiaj znów padał śnieg ;/ . Pełno leży go na dworzu ..Niech stopnieje. Chcę wiosnę  ! Przeglądam sobie allegro właśnie, bo muszę zacząć odznaczać listę  " Must have " na której troszke rzeczy się znalazło ; D.
Znów nie mam dla was żadnych zdjęć. :< .

Narazie <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.