poniedziałek, 15 maja 2017

Pierwsze ciepłe dni | Ogrodniczki w kwiatki

Od niedzieli pogoda niesamowicie nas rozpieszcza, mam nadzieję, że zima odeszła już od nas na dobre :) 
Słoneczko mocno dogrzało, więc powoli można wygrzebywać z szafy letnie ubrania. Wyszłam z założenia, że skoro ludzie w kwietniu przy 10 stopniach biegają w krótkich spodenkach, to nie będzie w tym nic dziwnego jeśli ja założę ogrodniczki w maju przy 23  :D





Zdecydowane moje ulubione! <3
Ogrodniczki - River Island
Bokserka- ZARA
Trampki- Converse



Nawiązując do poprzedniej notki, podrzucam wam porównanie..I jak sądzicie w których włosach mi lepiej? :>
Agata dziękuję za śliczne zdjęcia. ♥

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.