wtorek, 25 października 2016

Pierwsze kroki w dorosłym życiu.

Tydzień temu minął miesiąc odkąd jestem w domu, i dalej nie mogę przywyknąć.
Za oknem szaro i ponuro a zmiana klimatu wykończyła mnie do tego stopnia, że od trzech tygodni nie mogę doleczyć anginy.
Gigantyczne zmiany w moim życiu, to gigantyczna porcja nerwów i stresu, bo przecież każdy chce żeby wszystko zawsze było idealne.
W sumie na początku było..Dzień po powrocie do Polski dostałam propozycję pracy jako fotograf oraz animator w agencji reklamowej!
Przemyślałam sprawę bardzo mocno i w rezultacie ją przyjęłam. W wieku 20 lat dostać pracę, w której robi się to co się kocha ( i to jeszcze z dwóch stron :D) to jak mieć gwiazdkę z nieba ;)
Jakiś czas później rzuciłam swoje wymarzone studia bo moja uczelnia okazała się totalną katastrofą.
Na dobrą sprawę nie miałam gdzie ich dokończyć, więc postanowiłam totalnie zmienić kierunek. Rozpoczęłam studia w Warszawie na kierunku Dziennikarstwo, który ma w sobie sporo na temat fotografii reklamowej :) Oczywiście moja miłość do Włoch się nie zmieniła, i nad językiem pracuje we własnym zakresie :)
Dobranoc!

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.