wtorek, 3 lutego 2015

Sea nails

Witajcie moi kochani! :) Siedzę, już sobie w domku w swoim ciepłym łóżeczku i mam jeszcze dwa tygodnie błogiego lenistwa, jako że województwo łódzkie ( i nie tylko :D) zaczęło ferie.
Muszę dobrze wykorzystać ten czas, bo po powrocie do szkoły czeka mnie na pewno ogrom pracy.
Podczas praktyk musiałam się niestety trochę odzwyczaić od pomalowanych paznokci, ale ten rygor już na szczęście minął i dalej mogę korzystać ze swojego zestawu hybrydowego. Wybrałam kolor zielono- niebieski, a w sumie bardziej morski kolor, który jest najpiękniejszy z tych które obecnie posiadam.


 


10 komentarzy:

  1. bardzo ładny kolor <3

    ______________________________
    wybierz najlepszą fashion stylizację
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam nonstop pomalowane :) nie umiem już bez tego żyć :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny lakier :)

    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Zacznij i mnie poinformuj !

    OdpowiedzUsuń
  4. ladny kolorek:)
    + mogę prosić o kliknięcie linku w mojej notce? proszę, to ważne:) ---> MÓJ BLOG, KLIKNIJ!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo ładne paznokcie! ♥ Mi niestety się łamią i nigdy nie wyglądają dobrze :(

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie codziennie muszą być pomalowane paznokcie.
    Taki już mój zwyczaj.
    Zapraszam do mnie Kochana.
    A i kolorek śliczny

    OdpowiedzUsuń
  7. odpoczywaj i regeneruj siły.

    OdpowiedzUsuń
  8. Własnie nie dawno sobie pomalowałam poaznokcie ale na biało :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie,dopiero zaczynam pisać tego bloga,więc prosze o wyrozumialość,nad wyglądem mojego bloga jeszcze pracuje.

    http://onedecentsteptohappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny blog ;)
    zapraszamy do nas :) http://blondandbrunette2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z utęsknieniem czekam na swoje ferie, które zaczną się dopiero 16 lutego. :c

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.