sobota, 20 września 2014

Long time

Hej. Ostatnio dużo się u mnie pozmieniało, miałam ogrom problemów i totalny brak chęci tutaj pisać.
Ale bardzo bardzo powoli wszystko wraca do normy.
Wkroczyłam do 3 klasy i od drugiego tygodnia męczą nas kartkówkami. Nie mam czasu na nic, ale mam nadzieje, ze uda mi się pogodzić szkołę z kursem na prawo jazdy który zaczynam w przyszłym tygodniu. Wszystko powoli będę nadrabiać. Życzę wam udanego weekendu :)
Ja mam atrakcje zapewnione bo przyszła pora na kolejne Święto Kwiatów Owoców i Warzyw.
Trzymajcie się ! :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.