czwartek, 29 maja 2014

Strawberry

Hej wam ! Sezon na truskawki rozpoczął się już jakiś czas temu ale dopiero od tygodnia są w jakichś normalnych cenach :D  Truskawki to jest oznaka, że zaczęła się prawdziwa wiosna i że niedługo będą wakacje. Moje ulubione to z bitą śmietaną, lub zwykłą śmietaną z cukrem :D


Jutro już ostatni dzień praktyk, jutro wracam do domu. Trochę szkoda, bo przywykłam do dużego miasta, i cudownej komunikacji, dojadę wszystkim wszędzie, i o każdej porze. A nie jednym autobusem dwa razy dziennie max do 20. No ale cóż, pora wrócić do starego trybu życia..I do szkoły.
Miłego dnia ! ;*

5 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam truskawki w postaci zmiksowanej i polać nimi naleśniki :*
    Mmmm pychota *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. oo narobiłaś mi smaka :p moje czekaja w lodówce

    OdpowiedzUsuń
  3. yummy *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też dzisiaj jadłam truskawki! Mniam! ♥
    smile-is-the-most-important.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.