niedziela, 9 marca 2014

New !

Witam ! Czas mija nieubłaganie, kolejny weekend dobiega końca. Pozostaje wyczekiwać następnego !
Korzystając dziś z okazji, że wędrowałam ze swoim chłopakiem  po naszych babciach i ciociach, postanowiłam wyciągnąć go do empiku i rossmana. 






Wreszcie kupiłam sobie kalendarz na ten rok :)  Brakowało mi czegoś w czym mogłam sobie wszystko zapisywać. A co najlepsze kupiłam go po promocyjnej cenie !   Ponadto naklejki i lakier do frencha, które mam nadzieję pomogą mi zrobić idealny francuski manicure :) Efektem na pewno się pochwalę ! 

Buziaki ;*

2 komentarze:

  1. mi kalendarz zawsze przydaje się tylko na rok szkolny, żebym ogarniała wszystko ;D latem już z niego nie korzystam :)

    Zapraszam do siebie na konkurs: http://drugsareheaven.blogspot.com/2014/03/rosewholesale-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie -u mnie wkrótce projekt własnego organizera www.livewithmilena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.