wtorek, 31 grudnia 2013

Podsumowanie 2013 !

Hej ! Wpadam do was z podsumowaniem roku 2013, tym samym życząc wam Szczęśliwego Nowego Roku, hucznej zabawy, oby nadchodzący rok okazał się lepszy niż obecny, i spełnienia wszystkich marzeń i planów jakie sobie wyznaczyliście :)

Początek roku był w sumie straaasznie skomplikowany, i z trudem udało mi się przeżyć pierwsze dwa i pół miesiąca. 
5 stycznia przyjechała do Skierniewic Klaudia z Mateuszem,  i mimo że nie utrzymujemy już kontaktu to dalej wspominam bardzo dobrze tą znajomość.


Od stycznia również jestem z Mateuszem, który postawił mnie na nogi pomógł, przetrwać ten straszny okres, choć pewnie bardzo nieświadomie  i obecnie mimo przeszkód jakie spotykają nas na drodze wiem że jesteśmy wstanie razem przetrwać wszystko :)


Wzięłam również udział w konkursie na bloga roku 2013 i zajęłam 58 miejsce na ponad 500 blogów !



Udało mi się również spotkać Kasię Kowalską !



W lutym spełniło się jedno z moich największych marzeń - poleciałam do Anglii i zwiedziłam Londyn !




Po długim czasie "nic nie dziania " mamy wakacje i na początku suprise urodziny Mateusza o których nie pisałam bo nie mogę się doprosić o zdjęcia ;d




W połowie wakacji mieliśmy jechać do Katowic do wesołego miasteczka, ale że była brzydka pogoda to pojechaliśmy do Łodzi do siostry M.  i odwiedziliśmy sobie zoo :D




15 sierpnia pojechaliśmy na  upragnione wakacje nad morze ♥


W trzeci weekend września jak zawsze odbyło się święto krzaka, i mogłam chociaż przez chwilę posłuchać na żywo Honey, której piosenki nie ukrywam lubię ;)




Na początku października pierwszy raz pojechałam do pracy 
 Do Hotelu Ossa w Rawie Mazowieckiej



W listopadzie odbyły się moje połowinki...



I 17 urodziny ! Tym sposobem mogę od jutra stwierdzić że rocznikowo mam lat 18 :D. 
Spędziłam je we wspaniałym gronie wspaniałych osób :)


No i jako ostatnie...święta ! Które pierwszy raz w życiu spędziłam odmiennie bo dostałam również zaproszenie na Wigilię u Matiego :)


Mam nadzieję że wasz rok był równie udany ! Kochani wszystkiego najlepszego i zabawy do białego rana ! : * Do zobaczenia w przyszłym roku !

1 komentarz:

  1. oo to ciekawy rok miałaś :)
    to oby przyszł rok również był tak ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.