środa, 25 września 2013

Today's Look

Dobry wieczór :) 
Przybywam z dzisiejszym outfitem i chyba obejrzę jakiś film, bo nie jestem w humorze . 
W szkole wpadła 4 z geografii, więc w sumie nie narzekam, bo początek roku zasypuje mnie ładnymi ocenami bez większego wysiłku . 


Czapajkę zabrałam tacie, a koszulę kupiłam w New Look'u już jakiś czas temu. Pojawiała się zresztą często w outfitach. Spodnie są z Primarku, a koszulkę dostałam od mamy :3


I nawet zdecydowałam że nie będę dzisiaj prostować włosów ! Chyba nawet zaczęło mi się to podobać i będę coraz rzadziej odpalać prostownicę ;)


Przypominam wam też o konkursie!


5 komentarzy:

  1. Hej ! :) Super post :)
    Ooo tak, ślicznie Ci w tych w tej fryzurze :P Zdecydowanie nie musisz prostować włosów :)
    Genialna czapka :P
    Podoba mi się tu u Ciebie ;)
    +Obserwuję :p Jak chcesz to zrób to samo na moim blogu :) Było by mi bardzo miło :)
    pozdrawiam serdecznie ! :P
    zapraszam do mnie :
    my-world-is-dziwny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję oceny ;)
    Świetnie ci w takich włosach! Nie prostuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nawet nie p[amietam kiedy prostowałam włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie ci w takich "naturalnych" włosach ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej no ładnie Ci w takich włosach, nie prostuj ich głupku :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.