poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Na stałe ?

Czyżby wiosna, i słońce wróciła do nas na stałe ? :)
Mam nadzieję, że tak. !  Zasnęłam dzisiaj gdzieś przed godziną 5, nie wyspałam się kompletnie, i skończyło się na tym, że przekimałam zaraz po powrocie ze szkoły. A teraz nawał zadań domowych na jutro.
Agr. ! Od dzisiaj w internecie były też dostępne wyniki II Etapu konkursu, do którego pisałam CV listy motywacyjny i ogłoszenie o pracę. Mimo dużego wysiłku, starań, stresu, kreatywności i dużego wysilenia szarych komórek, nie udało się. Strasznie żałuję, ale to może lepiej, bo wiem że na 100 % nie dałabym sobie rady w III etapie. Dobranoc !


1 komentarz:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.