wtorek, 19 marca 2013

Instagram

Witam wszystkich :)
Przespałam dzisiaj 11 godzin ! Wczoraj zasnęłam jakoś po dwudziestej i wstałam sama z własnej woli, jakoś przed siódmą. Do szkoły mogłam się na spokojnie wyszykować :D. Po szkole pojechałam sobie do babci, a potem wpadł do mnie Mateusz, i bardzo poprawił humor, który mimo pozorów nie dopisywał mi dziś za bardzo przez większość dnia.. Co do tematu notki, to odkąd wymieniłam telefon postanowiłam założyć sobie instagrama - okazał się bardzo fajną aplikacją, z której korzysta dużo moich znajomych.
Jeśli korzystacie to oczywiście zapraszam was do <obserwacji > mojego profilu ! :D



2 komentarze:

  1. Świetny blog!
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)

    Zapraszam do siebie - http://sarahmaccool.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. 11 godzin snu wow! Z tej aplikacji jeszcze nie korzystam ale może dziś sobie ją ściągnę. Dołączam do grona obserwatorów jako Havirka, zapraszam do mnie w wolnej chwili na nowy post. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.