wtorek, 12 lutego 2013

Hello England !

Wczoraj nie mialam sily juz dodac notki po za tym strasznie wolno chodzil internet.
I pewnie zwrociliscie uwage ze nie pisze polskich znakow xD
Podroz zleciala w miare szybko,  pol godziny przed wyladowaniem strasznie bolaly mnie uszy,  a potem ogluchlam tak ze praktycznie nic nie slyszalam. Ponadto jestem wsciekla bo przeszukali moj bagaz, i to jeszcze bez mojej wiedzy ! zrobili w nim totalna rozpierduche,  do tego stopnia, ze popekaly lakiery zabrudzily cala walizke lacznie z ciuchami ! Jak na pierwsza podroz samolotem naprawde dobre wrazenie ;)
Niedlugo wybieramy sie na miasto na jakies zakupy. Ale sie cieszeee ♥



9 komentarzy:

  1. O.o to ja jeszcze takiej akcji z bagażem nie miałam ^6 a latam parę razy w roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O zazdroszczę wyjazdu!
    Miłego pobytu i udanych zakupów! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. oo jeszcze nigdy nie leciałam samolotem :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuu :D Dziwne, że ci przeszukali bez twojej wiedzy. ;/
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. hej mam takie nie typowe dla Ciebie zadanie. mogłabyś sprawdzić czy można dodawać u mnie komentarze? Bo chyba coś mi się zepsuło a chciałabym to naprawić tylko musze mieć pewność że coś uległo awarii. proszę ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kup mi coś ;p
    Udanych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ zazdroszczę! *_*

    Opowiedz w następnym poście, jak wrażenia - sama wybieram się w czerwcu do Londynu, ale na dłużej - chce wiedzieć, na co się przygotować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.