niedziela, 16 grudnia 2012

Zmiana planów ! : D

Hej ! Dzisiejszy dzień przeleżałam w łóżku, nie najlepiej się czułam. Odwołałam wszystkie spotkania dnia dzisiejszego, i nie zrobiłam nawet nic pożytecznego.  Wieczorem poczułam się troche lepiej, wykąpałam się, i rodzice poinformowali mnie że lecą na tydzień do Holandii po świętach, wiec zostaje sama na sylwestra.
Bardzo mnie ten fakt cieszy, bo  tym sposobem zmieniły się plany na sylwestra, i nie będę nołlajfic przed kompem.
A wy ? Jakie macie plany na sylwka :D ?



8 komentarzy:

  1. Moich rodziców również nie będzie na sylwestra w domu *pjoooona* :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oo, to widzę gruba impra się szykuje haha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja biore flachę i idę na miasto <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ja sylwestra najprawdopodobniej spędzam z znajomymi;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nie mam planów...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.