piątek, 12 października 2012

Życie na pudłach.

Połowa rzeczy jeszcze niepopakowana . A grrrrr ! Życie na pudłach to ciężka sprawa. Trduno się do czegokolwiek dogrzebać. Mogloby być już po tych rewolucjach.
Rano  jak wstałam to o mało się nie zabiłam < Coś na zasadzie wpadłam w kartony xD >
W szkole w miare spoko. 4 lekcje apel i do domu. Zamówiłam sobie pare drobiazków w internecie które pokażę wam zaraz po tym jak trafią w  moje rączki.
A teraz zmykam  szykować się na urodziny do Kolegi ! :D

Świetna stylówa <3

16 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia. :) Świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, miałaś dzisiaj lekcje?
    Ja do szkoły szłam tylko na 1,5h. Apel i siedzenie w klasie z panią przez 1h.


    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam bym chciała życ na pudłach a nie tyle czasu w jednym miejscu xd
    wswieciemoichmarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Hanka w kartony ! :P
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ''wpadłam w kartony'' ahahahaha jak Hanka ?! XD

    *Iza*

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dzis miałam 3 lekcje i jakieś przedstawienia 2 xd

    OdpowiedzUsuń
  7. a gdzie sie pakujesz? : )
    miłej zabawy ! : *

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie wyglądasz :) niedobrze żyć wa tzn walizkach bo czesto nawet zapomina sie co się ma w szafie xD
    zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mow o tych kartonach bo sie ich boję..jeszcze zabiją mnie jak Hanke z m jak milosc xd .
    ale blog fajny :)

    http://myliittledreams.blogspot.com/ zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  10. pudła już chyba na zawsze będą mi się kojarzyły z Hanką :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylówka na prawdę świetna :)

    Oj tak życie na pudłach nie jest za fajne...no ale cóż jakoś trzeba sobie radzić :)

    Pozdrawiam :)
    Marta :)
    http://fashion-make-up-and-everything-else.blogspot.co.uk/
    Dodałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wpadłaś w kartony jak Hanka. Dobrze że zyjesz hahaha :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.