niedziela, 21 października 2012

Kolejny weekend...

...Za nami.
Wczorajsze/dzisiejsze ognisko jak zawsze wyszło wspaniale. Mimo pewnych spin i kłótni, było całkiem fajnie:) . Nie mam żadnych zdjęć, bo zapomniałam wziąć aparatu ..
Dzisiejszy dzień spędziłam z Angeliką. Na oglądaniu filmów i wycieczce do tesco.  Ale na wszystko trzeba mieć czas niestety..Więc siadam dalej do lekcji !
Do jutra !


7 komentarzy:

  1. podoba mi sie styl w jakim prowadzisz bloga :) fajne relacje z tego co dzieje sie u ciebie - takze z ogniskowych "imprez" niestety w zyciu musi byc czas na wszystko - wiec powodzenia z nauka :D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie rok i 4 miesiące ! xd

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia w nauce : D . Fajne zdjęcie ; )) .
    - admin stylówki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.