sobota, 22 września 2012

Za Miastem : 3

Hej wszystkim !  Jak minęła wam sobota ?
Ja obiecałam sobie, ze przesiedzę caly weekend w domu aby do końca wyzdrowieć.  No ale wyszlo inaczej..
Rano wzięłam się za sprzątanie wyrzuciłam wszystko z szafek i tym sposobem nie widzę podłogi w pokoju.
Moja Siostra upatrzyła sobie buty w Ray w moim mieście. Jak się okazało nie ma jej rozmiaru a ona musiała je mieć  więc ekspedientki obdzwoniły wszystkie  takowe sklepy które znajdują się nie daleko i okazało się że są takie w Żyrardowie.  Zadzowniła  do mnie abym wygóglowała jej jak tam dotrzeć z dworca, ale ze mniej więcej wiedziałam gdzie to jest to zaproponowałam że pojedziemy razem  . Ubrałam się, zostawiłam  cały bałagan w pokoju i poleciałam na dworzec.  Cały przedział był  nasz więc nie obeszło się bez słit foci xd
Najpierw poszłyśmy do Dekady bo byłyśmy przekonane ze to tam jest ten sklep, jednak niestety musiałyśmy iść jeszcze dalej.
Dotarłyśmy ...Kupiłyśmy...Widać że zakochana była w tych butach xD
Potem znów poszłyśmy do Dekady i do H&M .  Kupiłam sobie śliczną bluzkę którą zobaczycie na poniższych zdjęciach :P
Next do Mc'a .Stamtąd wyszłyśmy troche za późno i spóźniłyśmy sie na pociąg. >_< Musiałyśmy czekać  20 minut na osobowy  .. Grr !  Jak musiałyśmy wysiadać z pociągu to zaczął lać deszcz - Złośliwość rzeczy martwych ... >_<






13 komentarzy:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.