środa, 29 sierpnia 2012

Zeszyty do szkoły.

Hej ;) Poczatek roku szkolnego - zakupy idą pełną parą ! Kupiłam dzisiaj z Angeliką zeszyty do szkoły, a w piątek wybiorę się po książki xD
Po za zeszytami kupiłam temperówki ze spongebobem kleje zakreślacze i tego typu pierdoły. W moim piórniku musi być wszystko bez wyjątków. Od kredek po flamastry :P
Jutro chyba nie zagoszczę do was . Otwieram książki, od angielskiego bo w piątek mam egzamin który zdecyduje do jakiej grupy się dostanę. I chociaż chcę się dostać do podstawowej ..... To i tak wypadałoby sobie coś przypomnieć bo nei chce wyjść na totalnego głupka.  A od 1 września będę mieć szybki kurs angielskiego przez tydzień bo moją siostrę odwiedza jej angielski  kolega !  : DDD





















Od września chcę iść na kurs tańca towarzyskiego.  Macie jeszcze jakieś pomysły na zajęcia pozaszkolne ?

PS. Wszystkie osoby które prosiły mnie o zrobienie nagłówka proszone są o kontakt na gg ! 

50 komentarzy:

  1. no doooobra, więc powtarzaj:D
    kolo teatralne;d

    OdpowiedzUsuń
  2. weź, to było moje ulubione xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zeszyty :D
    Miałam takie w tamtym roku ;p
    Ja chcę się w tym roku zapisać na lekcje gitary, ale nie wiem czy to wypali :D
    Pozdrawiam i zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. doktórej klasy idziesZ?:P
    konie <3 najlepsze poza szkolne zajecie ,ale dosyc drogie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja to jeszcze zeszytów nie mam.;d
    pochodziłabym na tańce, ale nie mam za bardzo gdzie.;(

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zeszyty :)
    a zajęć to np. basen :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ach, dobrze, że nie musze już ich kupowac:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm. U mnie w pierwszym tygodniu szkoły wszystko jest w piórniku. Potem chodzę jedynie z długopisem, bo piórnik jest pusty. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajęcia pozaszkolne ? Ja planowałam zapisać się na jakieś treningi piłki nożnej ale coś czuje że to raczej nie dla ciebie choc nie wiem bo nie każda dziewczyna lubi tak piłkę ze chcę w nia grać ;))
    Fajne zeszyty !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Jeju ! Masz tak genialne notki ze zastanawiałam się ile masz lat i nie wierzę że masz tylko 13 lat ! Co chcesz robic w przyszlosci ?

      Chciałam odpowiedzieć na twoje pytanie na twoim blogu więc ja naprawdę mam trzynaście lat ! A co do tego to co ja chce robić w przyszłości to chciałabym zostać piłkarką ale wiem że to nie wyjdzie więc myślałam o czymś związanym z psychologią lub prawem :x
      A ty kim chciałabyś zostać ?

      Usuń
  10. jesli chodzi o cienkopis i kredki to 20 zl :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zapisz się może na jakiś język? niemiecki, hiszpański...
    albo jakieś sporty: ręczna, karate, ping pong ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. a w takim razie taniec towarzystki...tam też jest ruch,nie? nie kumam xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę tu ciekawe zeszyty... a taki kolega anglojęzyczny to fajna sprawa. Sama takiego chętnie przyjęłabym do domu ^^
    Pozdrawiam fraiselife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. no chyba że ^^ a może jakiś instrument?

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja jeszcze nie mam zeszycików;D jutro jadę własnie na 'zakupy szkolne' ;D Obserw..:)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne zeszyty ;D

    lovee-lovee-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam pomysłu na zajęcia, ale raczej też nie miałabym na nie czasu. Hm.. No i możliwości ;p Też będę miała podobny egzamin (tak myślę) i muszę powtórzyć sporo. A mam duże zaległości, bo ang mam od 3 lat dopiero, a inni od 6 czy też 9. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No ja też muszę kupić zeszyty, tylko nie mam kiedy.xd

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam trochę inne zeszyty ale te też są fajne : D
    Obserwuję i zapraszam do siebie : D
    http://xxxciasteczkowypotworxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. cześć (: chciałabym Cię zaprosić na www.fressyy.blogspot.com jeśli masz czas i chęci to odwiedź mojego bloga (:

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zeszyty :) ja mam już wszystko, wczoraj kupiłam piórnik i plecak! ;>
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. myslalam, ze jestem dziwna, bo zawsze lubilam te szkolne zakupy, wybieranie zeszytow itd :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne zeszyty ;) podziwiam, że chce ci się nosić w piórniku tak wiele rzeczy :P to powodzenia na tańcu, ja kolejny rok będę chodzić na siatkówkę :)
    obserwuję, teraz kolej na cb :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne zeszyty ! ; )) ja nie chcę iść i tak do szkoły ! ; < ; dd + Obserwuję i liczę na to samo ; *

    OdpowiedzUsuń
  25. Taniec towarzyski, zawsze spoko ;D Ja mam praktycznie codziennie zajęcia z chóru : )

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne zeszyty

    http://vanilias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ja chyba z przyjaciółką zapiszę się na teatr, haha :d
    świetne te zeszyty, obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  28. ja już mam wszystko i zeszyty i książki.
    btw. fajny masz wygląd bloga :)
    zapraszam na mojego bloga http://pinkaswag.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja mam połowę zeszytów, w każdym razie trochę rzeczy trzeba dokupić. xD
    Obserwuję :3

    OdpowiedzUsuń
  30. u mnie zawsze mało jest zajęć pozaszkolnych a jeśli są to takie które mnie nie interesują ;c

    OdpowiedzUsuń
  31. szał zakupów szkolnych można uznać za oficjalnie rozpoczęty haha ^^!
    zachęcam do spróbowania Sushi :) może akurat trafi w Twoje gusta smakowe :)
    oczywiście, że obserwujemy <3
    dziękuję, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  32. ale fajne zeszyty.. ;>
    ja pamiętam jaką nam w tamtym roku niespodziankę zrobili - nowa szkoła, my wszyscy elegancko przestraszeni a zarazem podnieceni siedzimy na sali dyrektorka coś tam gada i na koniec "za chwilę napiszecie test, który zakwalifikuje was do odpowiedniej grupy" - niezapomniane przeżycie ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. fajne zeszyty:D
    +obserwuję i liczę na rewanż;)

    OdpowiedzUsuń
  34. zapomniałam kupić zeszytów :(

    OdpowiedzUsuń
  35. super blogo :) Obserwóję i liczę na rev ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. fajne zeszyty ja również do szkoły kupuje tzw zeszyty z jajem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.