czwartek, 23 sierpnia 2012

Lazy

Hej :)
Dzisiaj cały dzień przespałam i przeleżałam w łóżku tyle co siostra  wyciągnęła mnie do Babci na półtorej godziny.
Dzisiejszą nudę zabijam oglądaniem Serialu Czarodziejki który często leci w wakacje na polsacie. Podejrzewam że większość z was go oglądała. Pierwsze odcinki obejrzałam jakoś w 2007 roku. A teraz mimo że znam je na pamięc chętnie oglądam jeszcze raz :D




























Na  YT są dostępne wszystkie odcinki - jakby komuś się nudziło to serdecznie polecam :P

12 komentarzy:

  1. dzisiaj w polsacie był fajny odcinek.

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy jakoś mnie nie zaciekawił ten serial ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czarodziejki . Tylko nie lubię 3 pierwszych sezonów .
    zapraszam do mnie ; szalone-moje-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także to oglądałam ale jakoś nie przekonuje mnie ten serial ...

    OdpowiedzUsuń
  5. odkąd pamiętam miałam fioła na punkcie tego serialu

    OdpowiedzUsuń
  6. oo tak oglądałam :DD
    jeszcze na tym jest ta najstarsza :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Meh, też spędzam większość wakacji w łóżku :D Uwielbiam spać :3

    Czarodziejki! Kiedyś uwielbiałam ten serial, a teraz jak się nad tym zastanawiam, to śmieję się. Obejrzę sobie zaraz jeden odcinek na yt, tak dla przypomnienia :))

    Podoba mi się twój blog. Obserwuję, zapraszam do mnie (refleksje-chamariz.blogspot.com) i liczę na to samo. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także oglądam :)

    obserwuję i zapraszam do siebie http://fuck-the-hipsters.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe oglądałam to kiedyś dosyć często :D
    Super blog

    http://jak-mozna-nie-lubic-nutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.