niedziela, 22 lipca 2012

Zaaktualizowany nagłówek ;)

Hej. Właśnie przed chwilą zaaktualizowałam nagłówek , tzn. zamieniłam zdjęcia na te nowsze, lub po prostu na te które są uwiecznieniem moich ulubionych dni w ostatnim czasie ;)
Podejrzewam, że w najbliższych miesiącach nie będę zmieniać wyglądu bloga ani nic tylko właśnie zmieniać zdjęcia w nagłówku. Na razie podoba mi się tak jak jest i niech tak zostanie ;)
Mam straszną ochotę na shake czekoladowy ale mam totalnego lenia aby iśc do sklepu.



Może trochę Hitów 2012 ? :)



 

22 komentarze:

  1. cudowne są te hity, 1 i 4 słucham na okrągło :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ten piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny nagłówek :D
    Nie przepadam za taką muzyką. Jedyna jest Oceana, której ewnrualnie mogłabym posłuchać. Ale w sumie ta piosenka straciła swój urok wraz z zakończeniem Euro.

    ZApraszam do mnie na nowy post. Liczę na to,że skomentujesz :*

    OdpowiedzUsuń
  4. nr 3 leciał u mnie przez 3 tygodnie prawie :D zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. druga piosenka świetna ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszą piosenkę słuchałam chyba z milion razy, ale i tak ją lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach summer paradise! uwielbiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. piosenki są super oprócz utworu grupy Enej których jakoś strasznie nie lubię ;P
    obserwuję i liczę na to samo ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te piosenki! Wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej;)
    Chciałabym Cię zaprosić na rozdanie na moim blogu.
    Do zgarnięcia KOPERTÓWKA!
    http://dzastalandia.blogspot.com/2012/07/giveaway-z-bambuskowa.html

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny ten nagłówek ;) Summer paradise <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny nagłówek :) luuuubie te piosenki !

    OdpowiedzUsuń
  13. zapraszam do mnie do sklepu:) http://e-sklepik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie wstawiam. :) Dziękuję i ja również zaraz się odwdzięczę. ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. super blog zapraszam do mnie http://inspiration-niki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny nagłówek♥
    Dodaję do obserwatorów i liczę na to samo u mnie: http://fashion-by-anita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.