piątek, 20 lipca 2012

Wieczór w Art de Grandzie ;)

Znó w sumie spędziłam cały dzień z Angeliką, nie robiąc nic pożytecznego. Potem gdzies o 18 na spontanie podjęłyśmy dezycję, że aby  nie siedzieć w domu to idziemy na koncert Hip - Hopowy. Zgarnęłyśmy Pam i Marysię i o ; )   Co tam że nie lubię takiego typu muzyki. Liczy się towarzystwo i miło spedzony czas ;)
 Wykąpałam się wysuszyłam włosy, wymieniłam się z Angeliką ciuchami w rezultacie czego ona założyla moje spodnie i sweterek a je jej spodnie xD
No i nie można zapomnieć ze spóźniłyśmy się na autobus powrotny... xD




























Kurtka - New Look
Trampki - Converse
Sopdnie - ??
Bluzka - Miejscowy sklep ;)
Full Cap - New Era < Angeliki >















































Wstęp kosztował nas 5 zł i miałyśmy na nadgarstkach takie stempelki ;)

2 komentarze:

  1. Fajny outfit :) Zapraszam do mnie. :D Obserwuję i liczę na to samo :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nono, jaka kurtka ;3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.