poniedziałek, 30 lipca 2012

Nie udane.

Nienawidzę dni kiedy idę na zakupy i wracam z niczym. >.<  Grrrrrrrr. Upatrzone czerwone rurki z flagą na kieszeni, ktoś mi wykupił, a w rozmiarach większych niż S to ja się utopie, a niestety S już nie bedzie. Muszę obejrzeć się za czymś innym. Baleriny żadne mi się nie podobały a bejsbolówki były tylko szare. Zdecydowanie nie mój dzień...
Dzisiaj  ide na noc do Mani więc sie tu raczej nie pojawię ; 3. To bedzie bardo fajna noc ;DDD

Swoją drogą usunęłam przypadkiem z pulpitu ważne zdjęcie..........Będzie szukania w koszu ;3 ....I podcięłam sobie włosy ! :DDD




















Jakaś kamerkowa starość ! :D

2 komentarze:

  1. aj też tak często mam z tymi zakupami xdd udanej nocy życzę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.