środa, 18 lipca 2012

Bokserka z lemoniadą.

Siemaneczko.  Dzisiaj z samego rana pojechałam  z mamą do Przychodni Pracy czy coś takiego aby przejść badania i dostać zaświadczenie, że nei ma przeciwskazań abym uczyła się w Technikum i takie tam. Musze jeszcze zrobić zdjecia i iść zanieść to wszystko do szkoły.  Potem poszłam z mamą na kebab. < Tak z mamą  !
: D >  Jeden sklep...Drugi sklep. . . I tak w moich łapkach wylądowała skórzana czarna kurtka i bokserka z lemoniadą : D Mam dla was zdjęcia outfitu dzisiejszego. A tym czasem śmigam z Rafim i Oskarem na zdjęcia ;)  Wrócę to coś dodam ; P






















Spodnie - Stardivardius
Bluzka - Atomsphere
Pasek - Allegro
Kurtka  - New look

7 komentarzy:

  1. ja liczę jutro na poprawę, więc myślę, że u ciebie słoneczko też się pojawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nie jestem!:O
    Ja zamierzam sobie kupić taką kurteczkę dżinsową ale w moim mieście nie mogę znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  3. mam podobną kurteczkę :D
    zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo kurteczka mi się podoba ^^
    Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.