poniedziałek, 18 czerwca 2012

I po weselu !

Hej !

Powiem wam, że jeszcze nigdy na żadnym weselu tak dobrze się nie bawiłam ! Może to dlatego że pierwszy raz w  życiu wzięłam udział w Oczepinach : D. Na dniach powinnam mieć jakieś zdjęcia, więc jeśli będą w miarę ogarniete to je tutaj wrzucę.  Nogi bolą mnie strasznie ! Od tańczenia.......i od 11 cm szpilek ! Wytrzymałam w nich praktycznie całą noc, więc mogę być z siebie dumna : D. Strasznie żałuje że nie wziełam swojego aparatu. Miałam to w planach ale zapomniałam :X .  Byłam tak przejęta tym weselem że nie pomyślałam o zdjęciach dla was. Ale chyba nic straconego : D .

Idę się wykąpać. Potem wpadnę :D  : *

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.