piątek, 18 maja 2012

Zaliczony Niemiecki

Hej Hej hej!

Ostatnimi czasy rzadko bywam na kompie, a to przez to że poprawiam oceny jak tylko mogę. Uczyłam się do poprawy pierwszego semestru z Niemieckiego, który dzisiaj pisałam i uważam, ze zaliczyłam.
Poprawiłam się  z historii, bardzo fajny prezent na dzisiejsze imieniny :D.  z Fizyki chciałam mieć czwórkę ale mam  trójkę, i przez to moje marzenia o Profilu Matematyczno Fizycznym odeszły w siną dal . ;/
Do poprawy został mi tylko WOS. Mam nadzieję, ze uda mi sie go wyciągnąć na dwa :D .
We wtorek bierzmowanie  - Dzisiaj, w sumie za chwilę idę na spowiedź.


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.