czwartek, 3 maja 2012

Rock May. Part II

We wtorek odbyła się druga część Festiwalu.  Tego samego dnia Oskar miał urodziny. I dziewczyny zaciągnęły go na scene i publiczność zaśpiewała mu sto lat ;D



Potem wystąpił zespół [deleted] . Oczywiscie cały koncert stałyśmy przy barierce, wpatrzone w jakże cudownego basiste . Pod koniec zaczęłyśy krzyczeć kostka basisty  aby nam ją rzucił. No to nam ją rzucił, ale pewna osoba musiała mi ją zabrać ...




















 Gwiazdą festiwalu był zespół HEY. Było ciemno i trudno było mi zrobić jakieś zdjęcia  porządne bo jeszcze nie ogarnełam jak robic zdjęcia w nocy ale nie ważne :D
Myslałam ze załapiemy sie na jakis autograf i zdjęcie ale niestety nie :C























Bardzo was przepraszam, ze nie komentuje waszych blogów ale brakuje mi ciągle czasu. Obiecuję poprawę do końca tygodnia :D

1 komentarz:

  1. Musiało być ciekawie :) Aż mi się przypomniał niewydarzony zespół, który tworzą moi znajomi... ale tam to porażka, nawet nie ma na co patrzeć :D pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.