piątek, 25 maja 2012

Nowa dziurka

Siema. Wczoraj wieczorem strasznie i się nudziło. Obejrzałam swoje ulubione seriale w necie, szkoda ze już ostatnie odcinki i na następne trzeba będzie czekać do września. Grrrrrr.
 Dzisiaj nawet spoko. Pierwsze dwie godziny na polskim mieliśmy zastępstwo i oglądaliśmy Film Wenecja.
Napiszę coś na jego temat w innym poście ; d. Na Angielskim kartkówka, dostałam 3 + bo uczyłam się 5 minut przed lekcją. Reszta jakoś zleciała. Wróciłam potem do domu razem i przyszła do mnie Justyna. Pogadalyśmy wypiłyśmy herbatkę, i potem do Julki............Na przebicie ucha. Nie podejrzewałam ze jestem tak straszną Panikarą ! Serio. Mam strasznie delikatne ucho strasznie mnie to bolało. Nie wiem jak udało jej się to zrobić xD.
Cud . Piłyam też zołte frugo. Powiem wam ze nawet dobre ;d

Dowiedziałam sięprzed chwilą, że matka zostawiła małe gołębie , ktore wylęgły się na jednym  z osiedlowych drzew, jeden jest juz  w dobrych rękach ale nie wiadomo co  z drugim. ... Musze pogadać z mamą.

Jutro dzień Matki. A JA WCIĄŻ NIE MAM PREZENTU !!!!!!! :C




















Wczorajsze nudy ; d


Kolczyk:
< Nowy to suwak >























I dzisiejszy outfit !
 




















Spodenki - Kendy's
Bokeserka - Cherokee
Morelowa bluzka -New Look
Naszyjnik - Pepco
Pierścionek - Manufaktura
Bransoletki - Standardowo :D

2 komentarze:

  1. Ja własnie najprawdopodobniej w poniedziałek przebijam ucho ale u kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.