poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Weterynarz

Byłam dzisiaj normalnie w szkole. Napisałam sprawdzian z polaka i z niemca. Mam nadzieję na 2 z niemca.
Wróciłam do domu i potem na rehabilitację której jak się okazało nie mam i będę mieć dopiero po likendzie majowym. Niedawno wróciłam z Ryśkiem od Weterynarza . W piątek jesteśmy umówieni na zabieg. Będzie usypiany, zrobią mu zdjęcie aby stwierdzić czy ropień jest tylko przy tkankach czy również przy żuchwie. Potem ogolą mu pysiaczka < Ten słodki puchaty pysio :C > i będą  wyciskać ropę. Mam nadzieję ze do końca tygodnia apetyt mu nie spadnie.
Zajadam sobie właśnie brzoskwinie z puszki i zaraz idę się szykować na Rock May Festiwal ; D


Papa . W sumie to dawno nie dodawałam notek ze zdjęciami.. XD

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorki, za głupotę :) myślałam że to pies :D
    W takim razie - biedne zwierze :C

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.