poniedziałek, 23 kwietnia 2012

NIEEEEEEE.

Nie nie nie ! Napadł mnie już nowy bolgger  i to na staałe ! :C.

Informuję że u mnie wszystko dobrze, łikend spędziłam we wspaniałym  gronie ze wspaniałymi ludźmi. 
Dzisiaj byłam jak zwykle na rehabilitacji i oczywiście u dentysty. Modlę sie oto aby mi nie założyli aparatu.
Jutro egzaminy. Pozdrawiam ludzi którzy piszą razem ze mną.
Wiosna wróciła na stałe i bardzo mnie to cieszy. Burze też już do nas zawitały i przy okazji bardzo mnie zmoczyły :D.
Pod koniec maja będziemy nagrywać jakiś porządniejszy cover. Nie mogę się doczekać !


Dzisiaj bez zdjęć bo nie chce mi sie obrabiać.

Siemanko ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.