niedziela, 25 marca 2012

Miła pobudka (:

Wstałam o 8 i myslalam, że jest poniedziałek  naszczęscie okazało się inaczej i dalej poszłam spać. O 10, znaczy już 11 zadzwoniła Klaudia budząc mnie i mówiąc abym weszła na gadu bo jej się nudzi xD.
Ogolnie to jak widzicie zmieniam wygląd bloga, ale że nie mam zupełnie pomysłu jak on może wyglądać to co chwila to się zmienia : P .  Chcę wam również podziękować, za to że było już was tutaj ponad 1000, i że dużo osób chwali moje zdjęcia (;. Jest mi bardzo miło.
A teraz lecę się ogarnąć, bo ma do mnie przyjść Mateusz i Julka.

Bye <3

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.