środa, 21 marca 2012

Kolorowe włosy,

Wczoraj przyszła do mnie Julka. Musiałam oddać jej bluzę a ona mi pendrive'a  .   Jako że Julka jest ciemną blondynką to wpadłyśmy na  pomysł pofarbowania jej końcowek pastelami ^^.















Po rozczesaniu efekt nie był już taki mocny,  co nie zmienia faktu ze były piękne *_*


Wrociłam niedawno z  kościoła. Jutro już do szkoły ;/ . Te rekolekcje mogłyby trwać cały tydzień. Omomo ♥
Zajadam właśnie kiwi. Które jest strasznie kwaśne ale z cukrem smakuje nawet a miarę :P






















Dzisiaj w moje rączki trafi  nowy telefonik . Omomo. Samsung Wave 533
Ciesze się bo ma wifi i nie będę musiała juz placić za korzystanie z neta . Trololo A że ja używam telefonu tylko praktycznie do dzwonienia i smsowania, i sprawdzenia fcb czasem, to jest idealny (;

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.