niedziela, 11 marca 2012

Ignorance.

Hejooooooo ! . Łikend się kończy :< . Szkoda. Generalnie bardzo się cieszę, bo powoli mi się układa wszystko. Jest spoko.  Wczoraj wstałam o 10 zjadłam śniadanie potem żelki o smaku coli  a ok. 16 poszłam do Emilki w odwiedziny, i robiłyśmy sobie słit focie w lustrze.  W jej lustrze fajnie robi się zdjęcia :P .













































Wróciłam ok. 19:30 i jak się okazało nie wyłączyłam prostownicy.  Fajnie nie ? o 20 zadzowniła do mnie Natalia abym  przyszła do niej i grałyśmy w Euro biznes. Tam zaraziłam sie Paramore <3 Omomo. ♥
Kocham po prostu. Wciąż słucham ich piosenek.  Oczywiście gra zakończyła się tak że przegrałam. xP. Zbankrutowałam gdyż Natalia wykupiła sobie najdroższe działki xD.. No . Wróciałm do domu gdzieś po 23.  Rodzice nie mieli nic przeciwko z racji tego że mieszkamy w tym samym wieżowcu ;].

Pogodziłam się z Angelika i spędziłyśmy razem cały dzień . <3
Poszłyśmy na zdjęcia i robiłyśmy sobie zdjecia w zbożu < w zimę taaa > : P
Odwalało nam po całości.xD
























































































3 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.