poniedziałek, 20 lutego 2012

!

Cześć, cześć, cześć ! Matko kochana. Jak ja mogłam tak długo nie pisać ?! Jejuuuuu. Myslałam ze nie pisałam z dzień czy dwa a tu Suprajs ! 9 dni mnie nie było !  Co by tu wam opowiedzieć. Nie dawno tzn. w piątek były urodziny Pameli, i piekliśmy dla niej babeczki xD. W piątek dostałam też 5 z fizyki. *_* . To do mnie nie podobne. Chcę wakacje. Albo przynajmniej wiosnę. Tak Aby ciepło było :P.

Nom. W czwartek była u mnie Marysia i wymyślałyśmy piosenkę dla Pam, którą zaśpiewałyśmy jej na placu zabaw. Weny twórczej dodawały nam oto takie pyszności:



















Czekolada + bita śmietana i  perełki owocowe. Czekolada słodka do po rzygu ale mniejsza.



















Będąc w tesco natrafiłam na czerwone frugo. Jest mega mega dobre. ..Bo truskawkowe ;d























A tu nasze zmagania z babeczkami...Nie obeszło się bez klilku na podłodze XP


















Jutro wtorek. Odechciewa mi się wszytskiego na samą myśl. Jeszcze chemia ;< . Eh..


Narazie ; *

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i za każde obserwowanie ♥
Odpowiadam na każdy pozostawiony komentarz u was na blogu :)


Jeśli masz włączoną weryfikację obrazkową, proszę WYŁĄCZ ją, gdyż komentowanie wtedy jest dla mnie bardzo uciążliwe.